HTML

Respect FC

BLSZ IV sztárcsapata, akik 8 éven belül a bajnokok ligájára törnek. Kár, hogy addigra kiöregszünk.

Friss topikok

Linkblog

4. forduló - Beszámoló: Respect Fighters bring 3 very important points home

2010.09.20. 07:59 respectfc

Vasárnap reggel furamód az elsők között értem a pályára, pedig külön ki kellett mennem snickersredbullért, ezúttal sajnos a piac nem esett ugyanis útba…

Az ellenfél megint komolyan melegített, ami immár nem tűnt olyan félelmetesnek, mint az első forduló előtt, de mint kiderült, ezúttal lehetett volna az. A Szent Pál Akadémia ugyanis egy kulturált és elől 2-3 igen agilisan mozgó játékossal felálló csapat volt, akik az első félidőben le is fociztak minket.
Bár az első góljuknál lest reklamáltunk, tény, hogy miután a gyerek visszapasszolt, majd utána továbbtették, és kicentizték a sarkot, az már ott iskolajáték volt (0:1).

Ezután két lehetőségem is volt, azt hiszem az első futballtörténeti esemény, ha felvette volna valaki, youtube milliomos lehetnék: ki más, mint Filip ugratott ziccerben, de olyan gyorsan zárt rám vissza a két védő, hogy csak elpöckölni maradt időm a kapus felett, a labda a felsőkapufára pattant, onnan fel, majd vissza a kapufára… Egy lövésből két felsőkapufa: csak a legnagyobbak tudják J Ezután egy felívelést elvétett az utolsó védő így lecsaphattam rá, megpróbáltam kizárni, küzdöttünk, a földre kerültem, később a többiek azt mondták, ha lenn maradok tuti tizenegyes, de gólt akartam lőni ezért felpattantam, viszont így meg hosszú volt és a kapus felszedte előlem. Talán nem kellett volna felpattanni, mert a kontrából megint kijátszottak minket és a rövidre lőve megszületett a második góljuk (0:2).
Ekkor úgy tűnt, rövid lesz az életünk a tabella élén, de jött Kristóf és 25-ről lőtt bombagóljával visszahozta a reményeket (1:2). De a félidő utolsó percében egy véleményesen befújt szabadrúgást bepasszoltak a középcsatárra, aki egy az egyben megverte Ádit és újra kétgólossá növelte a Szent Pál előnyét (1:3).

A második félidő kezdésekor Kristóf megemlítette, hogy egy gyors góllal még lenneesélyünk, ezután megszereztük a középkezdésüket, és Filip ugratása kicsit megpattanva Flegmit találta a csütörtökihez hasonló helyzetben, ezúttal Flegmi még annál is lazább volt, már szinte a másik pályáig cselezte magát keresztbe, mire visszahúzta a rövidre, élesztve a Respect reményeket (2:3).
A remények 5 perc múlva pedig már tényekké váltak: Flegmit ugratták a bal szélen, beadására Csillag érkezett középen, és estében bekotorta a tökéletes asszisztot a hosszúba (3:3). A SzentPál megzuhant, és azt kegyetlenül kihasználtuk: az 59. percben JoóGabi zárt el nekem egy védőt, ebből a középkörben több irányba ugró társakat is ugrathattam, CséPét választottam, aki beszólózott, és megfordította a meccset (4:3).

Filip ezután könnyen pirosat kaphatott volna, kaszabolta egyszerre több védő, és ő vissza is ütött a végén, szerencsére nem talált, ezért úszhatta meg sárgával, de mindenesetre percekig állt a szitunál a játék.
Még mindig mi irányítottunk, bár kezdte magát összeszedni az ellenfél: előbb Filip lecsúszott kiugratására csaptam le váratlanul, ami annyira meglepte a védőket, hogy 1 az 1-ben meg tudtam verni az utolsó védőt, de a kimozduló kapus felett emelni akartam, és nagyon elvétettem. Majd egy még ennél is rosszabb kiugratásért is mentem, nem is tudom ki vágta fel a labdát, de levettem, lövőcselló után Eto’o-san bal lábra húztam be, a védő nem engedett tovább, nem volt nagy fault, de tanulva a félidei kommentekből, nem küzdöttem, hanem elestem, és így megkaptuk az amúgy jogos tizit, amit Filip nem is hibázott el (5:3).
Ezután minden erejét mozgósította a Szent Pál, nekem minden felívelésnél összerándult a segglyukam, de Ádi, Dezső és Balázs ekkor már lehúzta a redőnyt és a többiek is hatalmasat küzdöttek. Kiemelendők Filip és Robi tiszta szerelései, bár ekkor már nem volt hátul ember, aki ne sárgult volna be, mégis vállalták a belépőket, és mind tiszta is volt. Flegmi is hatalmasat küzdött, ahogy a többiek is, a végén még egyszer feljött hozzám a labda, és ezúttal ismét a másik oldalon felfutó CséPé elé tálaltam, akit utolért a védője és már-már úgy tűnt, kimarad a lehetőség, de a fiatal védő rutintalanul cselezni akart, CséPé visszaszerezte a zsugát, és elpasszolta a kapus mellett, végleg eldöntve a meccset (6:3). A végén egy szögletből még szépítettek, de ennek már jelentősége nem volt, mert egyből lefújták a meccset. A helyzet az, hogy egy nagyon erős csapatot vertünk meg, és ezáltal az egyetlen 12 pontos csapattá léptünk elő, jelezve egyértelmű igényünket az aranyra.
Nem tudok mást mondani, hogy ez a meccs is élmény volt, bravó fiúk!

Marinho

2 komment

Címkék: beszámoló 2010 2011 4 forduló

A bejegyzés trackback címe:

https://respectfc.blog.hu/api/trackback/id/tr592311021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajda györgy 2010.09.21. 15:33:49

Bocsi! Nem tudom láttátok-e? Négy képből három képen Ádi a főszereplő. Tudjátok-e kinek a kezében volt a kamera, mert én nem!!:))

zsoltez 2010.09.21. 18:58:13

@vajda györgy: Én max. az első képen lehetek főszereplő, a többin statisztálok csak. Amúgy meg ezek illettek a beszámolóhoz :)
süti beállítások módosítása