HTML

Respect FC

BLSZ IV sztárcsapata, akik 8 éven belül a bajnokok ligájára törnek. Kár, hogy addigra kiöregszünk.

Friss topikok

Linkblog

10. forduló - Beszámoló: Weird game in the night

2010.10.25. 08:00 respectfc

A Pasarét elleni rangadó súlyát tovább növelte az utána tartandó csapatbuli, így a hatpontos meccsnek mindenki az ennek megfelelő elánnal vágott neki. Bár eleve elég későre volt kiírva a meccs, de a fél órás délutáni angyalföldi áramszünet miatt tovább csúszott a kezdés, így mér tényleg egy szombat esti spanyol bajnoki időpontjában kezdtünk, csak rosszabb világítással…

 
A meccs egésze nagyon furcsa volt. A 3 ponttal mögöttünk álló második helyezett csapat egyszerűen félt tőlünk. De nagyon. A védőik zavartsága szinte érthetetlen volt. Tökéletesen példázza a vezető gólunk: Csépé gondolt egyet, felnézett és keresztbeívelte hozzám a labdát, én levettem, de pont annyira elpattant tőlem, hogy a védő keresztezhessen. Azonban ügyetlenül a kijövő kapusra rúgta a labdát, ami továbbgurult, miközben mindketten elfeküdtek. Én átvágtam volna kettejük között, hogy a kapuba gurítsak, de a kapus egész egyszerűen megfogta a bokám, amitől estem egyet, és ha nem kelek fel, talán 11-es és kiállítják, de Inzaghiban annyira nem vagyok jó, úgyhogy felpattantam és még így is volt annyi előnyöm, hogy a kapuba gurítsak (1:0).
Az idáig minden egyes történést felháborodottan reklamáló ellenfél legmegdöbbentőbb próbálkozásaként a kapus magából kikelve őrjöngött, hogy én ráléptem a lábára. Hát ez tényleg így volt: miközben kihúzta a bokám, a másik lábammal valóban ráestem. Bravó.
És csak magunkat okolhatjuk, mert az első félidőben több lehetőségünk volt eldönteni a meccset, a Pasarét kapura se lőtt 30 percig, amikor egy gyors kontrából egyenlítettek. Ez alatt olyan lehetőségeink voltak, mint például egy szöglet után a kapusról továbbcsúszó labda, amit 12-ről jobbról kapásból lőttem keményen, de a léc alá tervezett lövésem a kapufán csattant. Aztán volt egy Filip szabadrúgás, ami tökéletesen jött keresztbe, remek ütemben léptem ki, de túl sokat hezitáltam, hogy csukafejes legyen, vagy ne, és bár végül vetődtem, elszámítottam magam és nem jó helyre ment a fejes.
Ezután még Flegmi is szólózott egyet a baloldalon, és a kemény spigóját a kapus remek vetődéssel védte, pedig a kipattanóra vadászva érkeztem a hosszún.
Aztán a 45. percben sikerült még egy kapuralövést megeresztenie a Pasarétnek, és ahogy ez lenni szokott, hiába állt a támadó előtt a védő, a labda mégis utat talált a kapuba (1:2).
A második félidőben a Pasarét olyan mérkőzést játszott, ami miatt nem lehetnek ők a bajnokok. Csak egy dologra lehetett asszociálni: barcelona – espanyol 1:2, amikor az Espanyol azzal az egyetlen taktikával jött ki a pályára, amivel a Barcát akkor meg lehetett verni: basszuk el a játékot, és félpercenként fetrengjünk.
Aki nem látta ezt a meccset, 2:17-nél Keita becsúszása, amin több ismétlésen látszik, hogy nem ér a védőhöz, a spori tovább is engedi, de a labda De la Penahoz pattan, aki őrjöngve kirúgja és leszedi a teljes Espanyollal együtt a bíró fejét, ennek a hatására a spori azonnal kiállítja Keitát, holott továbbengedte a játékot. Ha a felvételek láttán bárkinek kétsége támad: miután nagyon nehezen le tudták vinni az „agyonrúgott” védőt, felpattanva rögtön játékra jelentkezett és végigjátszotta a meccset.
Visszatérve a mi meccsünkre, nem mondom, hogy ha mi 2:1-re vezettünk volna tavaly az ESMTK ellen idegenben a 85. percben, akkor nagyon siettünk volna, de rémlik az, amikor vezettünk ellenük 1:0-ra és pont az okozta a vesztünket, hogy lekontráztak, mert kitámadtunk. De a mi csapatunkról, most mindenfajta részletekbe menés nélkül nem tudok olyan hozzáállást elképzelni, mint amit a Pasarét mutatott a vezetés tudatában, a második félidőben 1 kapuralövést produkálva.
Fura, hogy még azt is megengedték maguknak, hogy a kispadról elküldött edző a mérkőzés végén beállt (spori, tényleg van ilyen, hogy miközben hivatalos minőségben van jelen a pályán, csak barátilag küldi el?), de egy dolog biztos: a focit gólra játsszák, és akármennyire nem tetszett egyikünknek sem, amit csináltak, csak rajtunk múlt, hogy elvesztettük a meccset. A mérkőzés egy dologra jó volt: aki ezen az estén játszott, tavasszal biztosan kettőzött elszántsággal lép ellenük pályára a visszavágón.
Marinho

Szólj hozzá!

Címkék: beszámoló 2010 2011 10 forduló

A bejegyzés trackback címe:

https://respectfc.blog.hu/api/trackback/id/tr172437734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása